ولی فقیه و مراجع تقلید چراغ هدایت جامعه هستند
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار با رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این تشكل پس از خاموش شدن چراغ حزب جمهوری اسلامی تاسیس شد و طی این مدت با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تكیه بر ولایت فقیه گام های موثری برداشته است.

باهنر خاطرنشان كرد: جامعه اسلامی مهندسین، تشكلی عقیدتی، سیاسی، علمی و فنی است و جمعی از مهندسان با مشی اصول گرایی اسلامی در سال 1366 آن را تأسیس كردند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما طی این سال ها سعی كردیم در مسیر ولایت قدم برداریم و در فراز و نشیب های موجود با موضع گیری های مناسب به راه خودمان ادامه دهیم.

وی اضافه كرد: جامعه اسلامی مهندسین با وجود بداخلاقی های سیاسی، فتنه ها و انحرافات موجود، طی این سال ها با تمسك به ساحت مقدس روحانیت به راه خود ادامه داده و معتقدیم كه ضرر نكرده‌ایم گرچه می توانستیم از ظرفیت ها و قابلیت ها بهره بیشتری ببریم.

دبیركل جامعه اسلامی مهندسین تصریح كرد: اندیشه و تفكر اصولگرایی امروز در جامعه به صورت كامل شكل گرفته و معتقدیم در مجلس نهم شورای اسلامی چهره های اصولگرا بیش از دوره های گذشته حضور پیدا كرده اند.

مهندس باهنر با اشاره به سلیقه های مختلف نمایندگان گفت: وجود سلیقه های مختلف به پیشرفت و تعالی امور كمك می كند و مجلس شورای اسلامی نیز از این مقوله مستثنا نیست و ما این امر را به فال نیك می گیریم.

اعضای شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین روز پنجشنبه با حضور در قم با برخی از مراجع تقلید و اساتید سطوح عالی حوزه های علمیه دیدار و گفت و گو كردند. ك/2

7405 / 380**1368**





:: برچسب‌ها: سفر , لندن , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: